Chorwacja
kosmetyki

Chorwacja 2020 – Wakacje. Krótki vlog i zdjęcia.

Chorwacja to piękny kraj. Już rok temu zaplanowaliśmy, że wybierzemy się tam na wakacje. Zarezerwowaliśmy loty, wybraliśmy nocleg i nie mogliśmy się doczekać, aż w końcu tam będziemy. Od tamtego czasu zmieniło się bardzo dużo. Wydarzyły się rzeczy, których byśmy się nie spodziewali. Mimo to, nie poddaliśmy się i dzisiaj mogę zaprosić Was na nowy post.

Obecne czasy nie sprzyjają podróżom i niestety wielu osobom pokrzyżowały plany. Przyznam, że my również zastanawialiśmy się jak to będzie. Koniec końców stwierdziliśmy, że nie ma co się bać i skoro jest możliwość, aby normalnie tam polecieć to pakujemy walizki.

Chorwacja przywitała nas piękną pogodą i cudownymi widokami. Na pewno nie żałuję tej podróży i wiem, że jeszcze tam wrócimy.

Wybraliśmy chyba idealne miejsce. Stobreć czyli mała wieś w Chorwacji to urocze miejsce. W czasach wirusa bardzo doceniliśmy to, że nie było tam wielu turystów i można było odpocząć od zgiełku. Tuż pod naszym balkonem znajdowała się mała, dzika plaża. Raczej mało turystów o niej wiedziało i spotkać tam można było przede wszystkim chorwatów.

W centrum również było spokojnie. Jednak, kiedy wybraliśmy się do Splitu spotkaliśmy mnóstwo osób. Stragany z pamiątkami, wycieczki po mieście. Pałac Dioklecjana zwiedzało bardzo dużo ludzi. To bardzo ładne miejsce i jest tam co zobaczyć więc wcale się nie dziwię.

Sami postawiliśmy na wakacyjny klimat i zdecydowanie większość czasu spędzaliśmy na plaży. Cudowne było to, że mieliśmy ją pod nosem i nie trzeba było nigdzie jeździć.

Postanowiłam nagrać krótkiego vloga, pocztówkę z wakacji. Poruszam w nim kwestie związane z podróżowaniem w obecnej sytuacji oraz pokazuję cudowne widoki. Zapraszam do obejrzenia! 🙂

A tutaj mam jeszcze kilka zdjęć, aby zabrać Was w to miejsce chociaż na chwilkę. Dajcie znać czy byliście w Chorwacji i jak się Wam podobało.